Ville ja Elijah juttelivat moottoripyöristä, kun Kathleen käveli ohi ja pysähtyi heidän kohdalle, "moi Ville". "Moikka", Ville sanoi, " sulla on aika kaunis sisko", Ville sanoi Kathleenin jo mentyä "Kaksos-sisko joo, ei kai me nyt mun siskosta puhuta", Elijah sanoi. Niin he jatkoivat juttelua poikien asioista.



Lopulta Ville jäi yksin Elijahin mennessä vessaan. Kathleen käytti tilaisuuden hyväkseen ja meni juttelemaan tämän komistuksen kanssa.




"Tätä on aika vaikea sanoa...mä taidan olla ihastunut suhun", Kathleen tunnusti. "Oikeastaan minäkin taidan olla sinuun", Ville sanoi.




"Mutta ei edetä näin nopeasti", Ville sanoi, kun Kathleen meinasi suudella tätä. "Mä luulin, että säkin tykkäät musta", Kathleen sanoi surullisena. "Tykkäänhän minä, mutta ei pilata tätä liialla kiirehtimisellä", Ville sanoi ja Kathleen oli jo hieman iloisempi, "ok, sitten".




"Mulla on nyt poikaystävä tai ei me ihan virallisesti vielä seurustella", Kathleen kertoi tavallaan mielikuvitusystävälle, mutta myös äidille. "Kiva juttu, kai muistat sitten olla varovainen, ettei tule ei toivottua raskautta", Tasha sanoi. "Joo, joo, äiti",
Kathleen sanoi.




Sunnuntai päivä alkoi ihanasti, kun Ville vihdoin suostui ensisuudelmaan.




"Kai me voitais seurustella ihan kunnolla, vai?", Kathleen kysyi varovasti. "Tottakai voidaan, rakas", Ville vastasi ja he suutelivat.




"Ei kai sua haittaa, että olen myös Elijahin kaveri?", Ville kysyi. "Ei haittaa, kunhan oot enemmän mun kanssa", Kathleen sanoi.



Elijah meni puistoon kalastamaan, koska halusi olla rauhassa. Hän vihasi siskoaan ja Villeä. Heidän piti mennä Villen kanssa ajelemaan moottoripyörillä, mutta tämä alkaakin hengailemaan Kathleenin kanssa.




"Oletko sinä se Ville?", Tasha kysyi. "Olen, toivottavasti Elijah ei suuttunut, vaikka en mennytkään sen kanssa moottoripyöräilemään", Ville sanoi. "Nyt menet heti etsimään Elijahin ja sovitte", Tasha sanoi ja hoputti Villeä menemään.




"En halua enään, että seuraat mua joka paikkaan ja olen liian iso pitämään mielikuvituskavereita", Kathleen sanoi. "Tää johtuu siitä Villestä, ilman sitä haluaisit vielä olla mun kanssa", nukke sanoi. "Ei johdu, vaan siitä, että olen jo iso tyttö", Kathleen sanoi.





Illalla he katselivat tähtiä ja Ville ei ollut löytänyt Elijahia. "Huomenna koulussa ei varmaan voida olla yhdessä, kun täytyy sopia veljesi kanssa", Ville sanoi. "Ok, sopii", Kathleen sanoi.





"Rakastatko mua vielä, vaikka olen tälläinen harmaa ukko?", Leo kysyi. "Tottakai rakastan ja et sä ole mikään ukko, vaan mies parhaassa iässä", Tasha sanoi.




Elijah teki aamulla kepposen ja Tasha joutui sen uhriksi. Onneksi väri lähti hyvin pois hiuksista.




Vanhemmat ja isoisä lähtivät Leon työpaikan juhlaristeilylle. Kathleen valmisteli bileitä ja teki drinkkejä.




"Pitäiskö sunkin tehdä läksyt?", Elijah kysyi. "Ei ehdi, bileet alkaa kohta ja Ville tulee ihan pian", Kathleen vastasi. "Lukio on aika tärkeä, mitä sä muka alat isona tekemään?", Elijah kysyi. "Sitä ehtii murehtia myöhemminkin", Kathleen sanoi viedessään lautasta koneeseen.





"Kiva, että pääsit tulemaan", Kathleen sanoi. "Tottakai pääsin rakkaani bileisiin", Ville sanoi.





"Kuka sä oot, mä olen Elijah?", Elijah kysyi. "Olen Jamina", tyttö sanoi ujosti. He juttelivat hetken, kunnes Elijahin piti mennä nukkumaan. Hän halusi saada lukion kunnialla läpi.




Jamina kysyi Villeä tanssimaan ja tämä suostui. Jamina ei tiennyt Villen seurustelevan Kahtleenin kanssa, koska he eivät olleet velä koulussa yhdessä.




"Anna olla viimeinen kerta,kun lähestyt mun poikakaveria", Kathleen huusi.




"Me vaan tanssittiin ja en tiennyt sen olevan sun poikakaveri", Jamina puolustautui. "Nyt ainakin tiedät", Kathleen sanoi. "Onkohan Ville sun kanssa tosissaan, kun haluaa muita tyttöjä tanssittaa", Jamina sanoi ärsyyntyneenä. Silloin Kathleen alkoi haukkua ja pilkata Jaminaa oikein kunnolla. Vasta Ville sai tappelun lopetettua tulemalla tyttöjen väliin.




Kathleen otti yhden drinkin ja mietti oliko bileet sittenkään hyvä asia. Ville sammui lattialle  ja kohta olisi hänenkin parempi mennä nukkumaan, koska huomenna olisi koulua.




"Olkaa vähän hiljempaa, koska naapurit on valittanut", poliisi sanoi. "Bileet loppui jo ajat sitten, joten ei ole meluakaan enään", Kathleen sanoi.




"Onko darra?", Elijah kysyi. "Joo, kerrankos sitä nuoria ollaan", Kathleen sanoi. "Sun kannattaa oikeasti alkaa keskittymään lukioon, jos haluat menestyä elämässä", Elijah sanoi, "tuskin Villekään sua haluaa alkaa elättää".




Elijah siivosi bileiden jäljet, vaikkei ollut niihin edes osallistunut. Hän ei vaan halunnut enempää hankaluuksia siskolleen vanhemmilta.






Jamina oli jo valmistunut lukiosta ja aikoi muuttaa muualle, koska ei halunnut koskaan enään törmätä Kathleeniin. Elijah ei tykännyt yhtään siskonsa tempusta, "mä pidän huolen, ettei se enään lähesty sua".




"Sulla ei ole lupaa tulla tänne", Kathleen sanoi vihaisena. "Jaminalla on lupa tulla tänne ja se on mun ystävä", Elijah sanoi. "Ne tanssi moneen otteeseen yhdessä vielä senkin jälkeen, kun Jamina tiesi Villen olevan mun poikaystävä", Kathleen sanoi. "Jos Ville ei halua olla sun kanssa, niin se ei ole Jaminan vika", Elijah sanoi.


Kiitti kommenteistanne :)