"Kiva,kun vihdoin pyysit mua treffeille", Anna sanoi. "olenkin huomannut koulussa sun katseet ja ajattelin toimia", Elijah sanoi.




"Voi tuota nuorta lempeä", eräs vanha nainen sanoi, "teillä on elämä edessä, nauttikaa siitä". "Eiköhän me nautita, kunhan saadaan olla aina yhdessä", Elijah sanoi ja sai Annan punastumaan.




"Tiedätkö, että olet kaunein nainen koko maailmassa", Elijah sanoi. "Olet säkin komein mies tässä kaupungissa", Anna sanoi. Sitten Elijah yritti suudella tyttöä, mutta tämä ei vielä halunnut.




"Anna anteeksi, älä mene", Elijah sanoi. "Eiköhän meidän ole aika mennä kotiin", Anna sanoi.





Jo samana päivänä Anna tuli kylään. "Luulin, että et haluaisi enään olla yhdessä", Elijah sanoi. "Höpsis, pelästyin vaan ja rakastan sua todella", Anna sanoi. "Niin mäkin sua", Elijah sanoi.




Kathleen tunsi Annan koulusta ja oli tehnyt ryhmätyötä samassa ryhmässä, kyllä olen nähnyt kuinka vilkuilet mun veljeä". "Ehkä, mutta se nyt on vaan niin ihana", Anna sanoi ja iski silmää Elijahille.




Lopulta he suutelivat ekan kerran ja se oli molemmista ikimuistoinen hetki.



"Äiti, mikä sulla on?", Elijah kysyi. "Me voitettiin, mutta isä...", Tasha sai sanottua ja purskahti taas itkuun. "Koita pärjätä, mä menen nyt Annan kanssa teatterille", Elijah sanoi.



"Nyt pitää varmaan mennä nukkumaan, kun huomenna taas koulua", Elijah sanoi. "Oli niin ihana esitys ja ne hieman suuttui meidän muhinoinnista lavan takana", Anna nauroi. "Mutta sä oot niin ihana, että ei sekään haittaa", Elijah sanoi. "Niin säkin", Anna sanoi.




Seuraavana päivänä Anna tuli suoraan koulusta Elijahin luo, "sä soitat ja laulat hyvin, menisit johonkin kilpailuun". "Aionkin mennä nuorten kykykilpailuun", Elijah sanoi. "Mä ainakin tuen sua sataprosenttisesti siinä" Anna sanoi.






"Isä hei, mä olen menossa nukkumaan", Kathleen sanoi. "Tää arvostelu täytyy saada valmiiksi ensin", Leo sanoi. "Ok, nopeesti sitten", Kathleen sanoi.




"Miksi muka luulit, että olisin pettänyt sua", Tasha huusi. "Työkaveri vaan sanoi, että oli nähnyt sut jonkun miehen kanssa", Leo sanoi. "Olin ehkä joukkueen kanssa syömässä, mutta ei heti tarvitse syyttää pettämisestä", Tasha sanoi.





Mä nukun nyt tässä ja sä menet vanhempien sänkyyn", Tasha sanoi. "Kai annat vielä anteeksi mulle?", Leo kysyi. "Katsotaan nyt, en vaan jaksa, jos turhaan syytellään", Tasha sanoi.


asensin siis vuodenajat perjantaina ja tähän perheeseen ei enään pääse. en tiedä pystynkö jatkamaan tätä enään :( harmittaa niin paljon :(